In Zlatan Ibrahimovic we trust!

Alla som hatar den magiska Zlatan kan nu svälja hans fotbollssko. All the way down baby, 46:a rakt ner i halsen!
Så många kommentarer man läst och lyssnat på. "Zlatan gör mål mot skitlag", "Zlatan är överskattad", "Zlatan är si och så". FUCK YOU!!!



Samma Zlatan avgjorde nyss El Classico (Barcelona 1-0 Real Madrid) detta efter att ha blivit inbytt i andra halvlek och varit på plan i 4 minuter! Inte ens en skada kan hålla tillbaka (i mina ögon) världens bästa spelare Zlatan Ibrahimovic!



Kärleken jag visar denna spelare har visat kärlek tillbaka genom att göra enda målet och sista matchen på min oddset lapp gav mig en röding.




Gråt, lilla lipsill, GRÅT SA JAG


 Eto'o lär ha släppt några tårar i smyg.


Kommentarer
Postat av: Sami

hahaha.. BÄST!

2009-11-29 @ 21:58:41
URL: http://sdalali.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
de du vill ska finnas i boxen